One small thing can be the difference between dead or alive.

Alle dieren hier door elkaar!
Plaats reactie
xWendy
Site Admin
Berichten: 14
Lid geworden op: 24-03-2012 14:59

One small thing can be the difference between dead or alive.

Bericht door xWendy » 23-04-2012 19:28

Afbeelding
One
In een hoog tempo raas je over de snelweg, sirenes dit keer zelfs aan. Op het andere verkeer let je niet, niet belangrijk. Je doel bereiken, erg belangrijk. Een kleine seconde kan al een groot verschil zijn. Eenmaal bij het huis aangekomen met versterking, spring je direct je auto uit en kijk je of de eigenaren het briefje aan de deur hebben gezien. Hij is weg, dus ze zijn hier nog geweest. Met een klein team haasten jullie je naar de oude schuur, het hek haast doorbroken. Alweer hebben ze niet naar jullie bevelen geluisterd. Met speciale stokken om de honden te vangen en benches lopen jullie opnieuw de schuur in. Mondkapjes worden gehaald want de stank is ondraagelijk. Honden zitten in kooien, soms wel met zijn drieën, lopen los rond en achteraf vinden jullie zelfs nog puppy's, die heel snel naar het kantoor moeten..

Afbeelding
Small
Hallooow! Ik kijk vaak Animal planet, wat me inspireerde tot dit RPG. Het heeft wat weg van Animal cops, maar niet helemaal. Ik zal het even kort beschrijven. Een klein bedrijf, dat uitgegroeid is tot een enorm reddingsteam. Er werken vrijwillers en mensen met loon. Met zijn allen redden jullie allerlei soorten dieren, die zijn achtergelaten, mishandeld, verwaarloosd enzovoorts. Er zit in het grote bedrijf ook een dierenarts hoek, waar de dieren meestal direct opgevangen worden, waarna ze naar de binnenhokken gaan. Het terrein is erg groot en ze bezitten ook een stuk bos, weialnden, veestallen enzovoorts. Er zijn een aantal chefs, de eigenaar, gewone werknemers, dierenartsen, assistenten, 2 rechters en een aantal politie medewerkers, die bepalen om de dieren mee te nemen, een rechtszaak aan te spannen maar ze helpen zelf ook. Eenmaal als een dier of meerdere nog levend in de kliniek zijn, zorgen ze er weer voor dat ze in een gezin teruggeplaatst kunnen worden. Dit leg ik verder in mijn verhaal uit, hoe dat in zijn werk gaat.

Afbeelding
Thing
Hoe gaat het verder met de dieren als ze gered zijn? Dat zal ik uitleggen. Eerst kijken ze hoe sociaal de dieren zijn, of juist niet. Dan bepalen ze of ze hun sociale gedrag eventueel kunnen helpen, kan dat niet, dan worden er andere maatregelen genomen. Als ze eenmaal goed met mensen om kunnen gaan, gaan ze of naar ene tijdelijk gezin, of worden soms direct al geadopteerd. Soms raken de werkenemers zo aan ze gehecht, dat ze ze zelf adopteren.

Afbeelding
Can be
Welke banen zijn er? Hier zijn ze en worden ze kort beschreven.
Chef's (1/4): Deze sturen mensen aan en zijn de hoofden van het bedrijf. Zij hebben de leiding en werken er ook het langst.
Wie: xWendy
Politie werknemers (0/2): Zij bepalen of de dieren weg gehaald mogen worden, helpen met bewijsmateriaal, werken zelf ook mee en helpen met rechtszaken.
Wie:
Rechters (0/2): Bepalen de straf van de eigenaar(en) en alles wat daarbij hoort.
Wie:
Sociale hulp (1/2): Zij zorgen ervoor dat de dieren terug geplaatstt kunnen worden.
Wie: xWendy
Werknemers (1/Geen limiet): Spreekt voor zich denk ik?
Wie: XWendy
Dierenartsen (1/3): Spreekt ook voor zich.
Wie: xWendy
En uiteraard de dieren die gered worden!

Afbeelding
The Difference
De Regels waar je je aan moet houden.
#Gewone CreateYourDream forumregels.
#Elk dier is toegestaanm van huisdier tot enorm roofdier!
#Je mag zoveel personages en dieren spelen als je wilt, maar houd allen zoveel mogelijk actief!
#Minimaal 4 regels.
#Alles Lezen.
#Afwezig? Meldt dit.
#Hij/zij vorm typen, niet de IK vorm.
#Gevechten toegestaan, geen bloedbaden, dingen die niet kunnen.
#Laat iedereen in z'n waarde.
#Je kan niet elk dier helpen
#Luister naar de Chef's
#Je kan niet altijd in het middelpunt staan.
#Houd het voor íédereen leuk.
#Geen Powerplay.
#Geen relatie's/baby's/liefdesscène's met eigen personage's.
#Hij/Zij-vorm, niet de Ik-vorm.
#Realistisch houden.
#Draagtijd = 3 dagen. Zwangerschap = 3 dagen. (Overleg voor korter.)
#Niet erg opscheppen of iets, niet leuk voor andere personages.
#Have Fun!
Houd je aan de regels en maak er een gezellig RPG van! Overtreden van deze regels kan uitlopen in een ban. De meeste dingen zijn wel begrijpelijk, dus niet alles staat erin!

Afbeelding
Between
Als je een regel overtreed of iets doet wat ik als beheerder niet goed vind, krijg je een waarschuwing die wordt weergegeven met een #.
xWendy:

Afbeelding
Dead
Paspoortje voor dieren:
CreateYourDream naam:
Naam:
Geslacht:
Leeftijd:
Soort dier:
Ras/soort:
Karakter:
Verleden/Waarom ben je hier:
Waar en hoe gevonden:
Dol op:
Haat:
Geadopteerd: Ja/Nee
Extra:
Uiterlijk:

Afbeelding
Or Alive
Paspoortje voor Medewerkers:
CreateYourDream naam:
Naam:
Leeftijd:
Geslacht:
Karakter:
Baan: (Je vraagt aan mij of je iets mag zijn)
Goed in:
Slecht in:
Dol op:
Haat:
Hoe lang werk je er al:
Dieren thuis: (Mogen figuren zijn die niet worden gespeeld en wel worden gespeeld)
Extra:
Uiterlijk:

Ik ben weer genoeg aan het woord geweest, veel plezier!

Afbeelding
Rollen

Yasmin
Afbeelding
CreateYourDream naam: xWendy
Naam: Yasmin Verhoeven
Leeftijd: 19
Geslacht: Vrouw
Karakter:
Baan: Chef & Sociale Hulp.
Goed in:
Slecht in:
Dol op:
Haat:
Hoe lang werk je er al:
Dieren thuis: Nog niet, wel van plan.
Extra: -
Uiterlijk: Yasmin is een lange, slanke dame met prachtige lange benen. Ze heeft lang haar, met prachtige krullen erin. Ze heeft felblauwe ogen en een klein, fijn gevormd gezicht. Ze heeft een top conditie en is aardig sterk, al zou je dat niet zo zeggen als je haar ziet.

Martijn
Afbeelding
CreateYourDream naam: xWendy
Naam: Martijn Veldhoven
Leeftijd: 21
Geslacht: Man
Karakter:
Baan: Dierenarts en Werknemer.
Goed in:
Slecht in:
Dol op:
Haat:
Hoe lang werk je er al: 4 Jaar, ook nog stage gelopen.
Dieren thuis: 1 Hond, Cantor (Reutje.)
Extra: -
Uiterlijk: Martijn is een lange, vrij slanke jongen, maar dat valt weg door zijn spieren. Hij heeft volgens veel mensen een rustige, kalme uitstraling wat velen geruststelt. Hij is bepaald niet de kleinste en ook niet altijd even zachthandig, waar hij nisk aan kan doen. Van kippenkracht kan je bij hem totaal niet spreken.
~Don't change me. I am who I am, Deal with it.~
Dinkiee♥♥
Afbeelding
Vragen? Pb maar!

Plaats reactie